Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter? Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Er der gebyrer i jeres priser? Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Alle dine e-billetter/vouchers sendes til din e-mailadresse som et PDF dokument, vedhæftet din bestillingsbekræftelse. Disse e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til Milano, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen/spillestedet, eller ved det angivne mødested for din bestilling. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer der er påtrykt dine e-billetter / vouchers.
Tilbage til Hjælp

Hvornår modtager jeg mine billetter?

Alle e-billetter/vouchers, der ikke er "på forespørgsel", fremsendes automatisk, og umiddelbart til din e-mailadresse, efter du har gennemført din bestilling, og betalingen er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel", så sendes de til din e-mail adresse, efter bestillingen er godkendt og bekræftet i Milano, hvilket normalt sker meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag).
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse arrangementer, typisk klassiske events/opera, begivenheder hvor der indgår en middag eller et show, behøver vi, at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i Milano. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra Milano(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter/vouchers til din e-mailadresse umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, til de fleste attraktioner og sightseeing ture findes der børnebilletter(CHILD) og voksenbilletter. Det er vigtigt I læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden I bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter(CHILD) er forskellig fra type af billet til type af billet.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?

Normalt ikke, men nogen gange kræves et gyldig billede ID, specielt hvis det er en fodboldbestilling, eller en bestilling til Teatro alla Scala. Derfor anbefaler vi at du altid har et gyldigt billede ID med dig, når du fremviser/ombytter din voucher/e-billet.
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at gensælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke garantere noget! Generelt vil vi altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller gensolgt dine billetter, men kan ikke love noget på forhånd! For mere information, venligst kig under menuen "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp

Er der gebyrer i jeres priser?

Til de fleste arrangementer, attraktioner og sightseeing ture er der intet gebyr, dvs. den pris du betaler her, er typisk stort set den samme pris, som ved køb direkte på stedet i Milano. Dog er der til visse begivenheder i Milano, typisk for klassiske arrangementer på Teatro alla Scala eller for fodboldkampe, pålagt gebyr i billetprisen du finder her på siden, til spillestedet eller fodboldklubberne, til vores agent samt os. Disse gebyrer kan gøre billetprisen du betaler her på siden væsentlig dyre, end hvis du kunne købe billetterne direkte i billetkontoret på spillestedet eller ved stadion. Dvs. du skal være forberedt på, at der kan være væsentlig forskel på den pris du betaler her på siden for dine billetter, og så billetprisen påtrykt de originalbilletter du får udleveret i Milano!
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under menuen "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter eventdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

Dansk
Ticmate
78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv