Hjælp
Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Er der gebyrer i jeres priser?
Jeg har et spørgsmål eller en klage?
Hvordan får jeg mine billetter?
Alle dine e-billetter/vouchers sendes til din e-mailadresse som et PDF dokument, vedhæftet
din bestillingsbekræftelse. Disse e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til
Milano, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen/spillestedet, eller ved
det angivne mødested for din bestilling. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer
der er påtrykt dine e-billetter / vouchers.
Tilbage til Hjælp
Hvornår modtager jeg mine billetter?
Alle e-billetter/vouchers, der ikke er "på forespørgsel", fremsendes automatisk, og
umiddelbart til din e-mailadresse, efter du har gennemført din bestilling, og betalingen
er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel", så sendes de til din e-mail
adresse, efter bestillingen er godkendt og bekræftet i Milano, hvilket normalt sker meget
hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis det ikke
er weekend eller helligdag).
Tilbage til Hjælp
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Til visse arrangementer, typisk klassiske events/opera, begivenheder hvor der indgår
en middag eller et show, behøver vi, at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i Milano.
Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar
fra Milano(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At
en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling
"på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter/vouchers til din e-mailadresse
umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke
bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette,
og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke
bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp
Er der børnerabat?
Ja, til de fleste attraktioner og sightseeing ture findes der børnebilletter(CHILD) og
voksenbilletter. Det er vigtigt I læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden
I bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter(CHILD) er forskellig fra type af billet til type
af billet.
Tilbage til Hjælp
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Normalt ikke, men nogen gange kræves et gyldig billede ID, specielt hvis det er
en fodboldbestilling, eller en bestilling til Teatro alla Scala. Derfor anbefaler vi at du altid har
et gyldigt billede ID med dig, når du fremviser/ombytter din voucher/e-billet.
Tilbage til Hjælp
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at
gensælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke garantere noget! Generelt vil vi
altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller gensolgt dine billetter, men kan ikke love
noget på forhånd! For mere information, venligst kig under menuen "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp
Er der gebyrer i jeres priser?
Til de fleste arrangementer, attraktioner og sightseeing ture er der intet gebyr, dvs. den
pris du betaler her, er typisk stort set den samme pris, som ved køb direkte på stedet i Milano.
Dog er der til visse begivenheder i Milano, typisk for klassiske arrangementer på Teatro alla
Scala eller for fodboldkampe, pålagt gebyr i billetprisen du finder her på siden, til spillestedet
eller fodboldklubberne, til vores agent samt os. Disse gebyrer kan gøre billetprisen du betaler
her på siden væsentlig dyre, end hvis du kunne købe billetterne direkte i billetkontoret
på spillestedet eller ved stadion. Dvs. du skal være forberedt på, at der kan være væsentlig
forskel på den pris du betaler her på siden for dine billetter, og så billetprisen påtrykt
de originalbilletter du får udleveret i Milano!
Tilbage til Hjælp
Jeg har et spørgsmål eller en klage?
Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under menuen "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter eventdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp